Osazení agregátu prvky: Woerner , R+L Hydraulics , Mahle.
Pro bližší informace nás prosím kontaktujte.
Nasazená v lisech světoznámé německé firmy Schuler. Více se dočtete v technické dokumentaci zde.
Nabízíme k prodeji glycerinové manometry s rozsahem tlaků: 0-10 ,0-40 ,0-100bar ,zadní vývod G1/4
Cena: 100Kč/Ks
Pro nový projekt: upínání železničních kol a jejich následná NDT kontrola jsme ve spolupráci s s konstrukční kanceláří dodali pneumatickou spojku typ:0521-037-43-000000 a pneumatickou brzdu typ:0422-119-47-002000 výrobce firma Ortlinghaus. Pro Vaše dotazy a podrobnější technické podklady jsme Vám k dispozici.
Návrh a dodávka přechodových jednotek pro hydraulický motor a klimatizační šroubový kompresor .
Určeno pro klimatizaci užitkových vozidel. Spolupráce s firmou Raja Lovejoy.
Dodávka 500ks souprav uskutečněna v roce 2009.
Na vyžádání Vám poskytneme bližší technické informace.
Země určení: Spojené arabské emiráty
Naše společnost provedla výměnu spojkové lamely u pneumaticky ovládané spojko brzdy Ortlinghaus Typ: 0420-164-91-153 na lisu Müller Weingarten 400.
Bezhlučné spínání elektromagneticky ovládaných spojek a brzd a jejich regulování v točivém momentu.
Mechatronický systém sestává z elektromagneticky ovládané spojky nebo brzdy a z nově vyvinutého řízení. Toto jedinečné řízení splňuje dvě úlohy: absolutně bezhlučné ovládání spojky nebo brzdy a jejich řízení nebo regulaci točivého momentu. Hluk při spínání elektromagneticky ovládaných spojek a brzd se při mnoha aplikacích jeví jako rušivý a dosud byl primárně redukován mechanickými opatřeními na spojce nebo brzdě. Hluk vzniká z důvodu nárazu kotevního kotouče na magnetické těleso.
Pomocí regulace nově vyvinuté firmou Ortlinghaus se může kotevní kotouč exaktně posouvat podél volně definované křivky dráha/čas. Tak je možno najíždět na magnetické těleso téměř nulovou rychlostí: hluk při spínání pak už vůbec nevzniká a nemusí se proto ani náročně tlumit. Tato funkce řízení se využije všude tam, kde je hluk pociťován rušivě, jako na př. v divadle, ve výtazích nebo u lékařské techniky. Jestliže kotevní kotouč přiléhá na magnetické těleso, lze ve 2. režimu regulace řídit nebo přesně regulovat přítlačnou sílu kotevního kotouče. Proporcionálně k přítlačné síle se točivý moment projevuje přes konstanty „součinitel tření“ a „střední třecí průměr“ závislé na spojce nebo brzdě.
Točivý moment je tak možno po jednorázové kalibraci přímo nastavit a je nezávislý na dalších vlivech, jako je opotřebení nebo teplota. Tato funkce je zapotřebí všude tam, kde musí být cíleně dávkován točivý moment spojky popř. brzdový moment bezpečnostní brzdy, případně i se zřetelem na další parametry. Jsou to na př. kluzné třecí spojky, které mohou být otevřeny při přetížení, brzdy pro odvíjecí zařízení, prostředky pro dílenskou pozemní dopravu, které jsou elektronicky brzděny brzdovým pedálem se zřetelem na vlivy zatížení, jezdící schody nebo otáčecí ústrojí jeřábů. Na základě individuální možnosti měnit parametry, což se snadno provádí pomocí PC, lze řízení jednoduše přizpůsobit (i měnícím) se potřebám.
Brzda DIMO Ortlinghaus je kompaktní bezpečnostní brzdový systém pro všechny druhy bezpřevodových, přímo poháněných aplikací. Ovládání se děje elektromagneticky. Více se dočtete zde
Ve dnech 13-14.10.2009 bylo provedeno školení Diagnostika hydraulických prvků a systémů našich dvou pracovníků ve firmě Parker.